Představuji návrh značky a kampaně pro Palác Pardubice, s nímž jsem se účastnila výběrového řízení na vytvoření nového brandu a komunikační kampaně. Návrh postoupil do finále.
Logotyp Paláce Pardubice se skládá ze symbolu a textového označení. Dominantním prvkem kampaně je symbol křídel, který spojuje celý vizuální koncept. Tento symbol vznikl spojením iniciál "PP" a nese více významových rovin. Prvním je tvar křídel, který symbolizuje inspiraci, lehkost a neomezené možnosti. Dále je zde koruna jako symbol kvality a bohatství, a nakonec srdce, představující centrum emocí.
Vizuální styl Paláce Pardubice je elegantní a zároveň hravý. Je flexibilní, ale vždy snadno rozpoznatelný. Symbol křídel rozehrává inspirativní linku – nechává vás unášet na křídlech inspirace.
Kampaň pracuje s jemnou paletou pastelových barev, které podporují pozitivní náladu a kreativitu.
Kooperace Maxx