Palác Pardubice

Nové logo a vizuální styl pro Palác Pardubice

Představuji návrh značky a kampaně pro Palác Pardubice, s nímž jsem se účastnila výběrového řízení na vytvoření nového brandu a komunikační kampaně. Návrh postoupil do finále. 

Logotyp Paláce Pardubice se skládá ze symbolu a textového označení. Dominantním prvkem kampaně je symbol křídel, který spojuje celý vizuální koncept. Tento symbol vznikl spojením iniciál "PP" a nese více významových rovin. Prvním je tvar křídel, který symbolizuje inspiraci, lehkost a neomezené možnosti. Dále je zde koruna jako symbol kvality a bohatství, a nakonec srdce, představující centrum emocí.

Vizuální styl Paláce Pardubice je elegantní a zároveň hravý. Je flexibilní, ale vždy snadno rozpoznatelný. Symbol křídel rozehrává inspirativní linku – nechává vás unášet na křídlech inspirace.

Kampaň pracuje s jemnou paletou pastelových barev, které podporují pozitivní náladu a kreativitu.

Kooperace Maxx

02 Mont_BB_Fial LOGO PP_pro prezent_Kreslicí plátno 1 03 Mont_BB_rodina 04Mont_CLV1 LOGO PP_pro prezent-06 LOGO PP_pro prezent-03 LOGO PP_pro prezent-02 05Mont_BB_detsky den 06Mont_CLV2 07Letak_mont kopie2 08Montaz vsechno kopie BB fial BB rodina CLV_PP2 Letak_PP vizualy komplet